reklama

Kresby neviditeľnej lásky

Báseň vznikla podľa skutočnej udalosti pri pohľade na hviezdy. Jedna časť veršov sa diala pred domom a druhá v myšlienkach.  Zväzok básní:  Všetko je vo hviezdach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Večer, stál som pred domom,

Pozeral som sa na hviezdy,

rozprával sa s Bohom,

keď zrazu mi ukázal kresby.

Krásna žena, no bez tváre?

Život založený, len na pravde

Hviezdy kričia, to je ona!

Prijal som ju, do svojho lona.

Kresby poliate, iba slzami,

Dávam jej úsmev, žartami,

Na diaľku, hviezdnymi cestami,

Chýba mi, miestami.

Stojím stále pred domom,

Zrazu sa deje niečo s nebom,

Jedna hviezda silno svieti,

Potom letí, zrazu zhasne v nebi.

Bolo to niečo ako znamenie?

Zhaslo nebo, pouličné osvetlenie,

Bránou vstupujem domov,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo to bolo? „pýtam sa Bohov“.

Sila vedomia, spojitosť hviezd,

Na sekundu si zišiel, z vlastných ciest,

Ideš správnym smerom, vieš,

A keď ju uvidíš, určite onemieš.

Retrospektívne som sa vrátil v čase,

Možno som bol celý čas iba v tranze,

Pozerám na ďalšiu kresbu, ona nosí okuliare?

ale nevidím jej tvár, ach, už zase...

Marek Košík

Marek Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Pochádzam z malebnej dedinky pri Brezne, ktorá sa rozprestiera na úpätí Nízkych Tatier. Moje prvé humorné básne vznikli už na základnej škole, ktoré som písal pre priateľov, ale potom som na písanie zanevrel. Neskôr mi láska otvorila bránu do sveta veršov, keď som na strednej škole spoznal ženu, do ktorej som sa zamiloval na prvý pohľad, ale ona bola zadaná, a tak láska skončila neopätovane. Napísal som o nej aj niekoľko ľúbostných básní, ktoré boli publikované pod názvom: Zbierka pre Julku. Mojim skrytým pokladom je aj báseň Mesiac Lásky, ktorú som napísal v slovensko-talianskom jazyku. Som nováčikom v písaní ľúbostnej poézie a beletrie s mojou debutovou novelou Nemožná Láska. Moja tvorba obsahuje hlboké emócie a myšlienky, ktorými opisujem príbeh a tajomstvá lásky z mužského sveta. Okrem písania sa venujem aj psychológii. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu