reklama

S láskou na cestách

Báseň písaná na území Sardínie, v tejto nepríjemnej situácii. Cestovanie autobusom a výhľad z okna ma vniesol do myšlienok, v ktorých mi chýba to najdôležitejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na cestách, idem sám,

Chýbaš mi, rád ťa mám.

Vrátim sa, odniekiaľ,

Musel som odísť, bohužiaľ.

Na cestách, obraz sa hýbe,

Som anjel, z tisícok krídel,

Chýbaš mi, rád ťa mám,

Vrátim sa, už nebudem sám.

Na cestách, si tu so mnou,

Tá žena, z najkrajších snov.

Tvoje oči a vlasy, hnedej farby,

Sme spojení, ako dve maľby.

Na cestách, tvoje meno mám,

Naša láska, nie je očný klam.

Modrá farba, okolo pravej lúky,

Raz to príde, držanie sa za ruky.

Na cestách, tvoje tričko na hrudi,

Spím, no tvoja správa ma zobudí.

že ako sa mám a že ti chýbam,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po smútku a slzách, ledva dýcham.

Na cestách, píšem tieto slová,

Myslím na teba, zas a znova,

Čoskoro sa vrátim, prídem domov,

Nikdy ťa neopustím, cestovaniu zbohom.

Na cestách, píšem posledný verš,

Znamenáš pre mňa veľa, veď vieš.

Nie som spisovateľ, nie som básnik,

Jedno viem určite, mam teba, som šťastný.

Marek Košík

Marek Košík

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Pochádzam z malebnej dedinky pri Brezne, ktorá sa rozprestiera na úpätí Nízkych Tatier. Moje prvé humorné básne vznikli už na základnej škole, ktoré som písal pre priateľov, ale potom som na písanie zanevrel. Neskôr mi láska otvorila bránu do sveta veršov, keď som na strednej škole spoznal ženu, do ktorej som sa zamiloval na prvý pohľad, ale ona bola zadaná, a tak láska skončila neopätovane. Napísal som o nej aj niekoľko ľúbostných básní, ktoré boli publikované pod názvom: Zbierka pre Julku. Mojim skrytým pokladom je aj báseň Mesiac Lásky, ktorú som napísal v slovensko-talianskom jazyku. Som nováčikom v písaní ľúbostnej poézie a beletrie s mojou debutovou novelou Nemožná Láska. Moja tvorba obsahuje hlboké emócie a myšlienky, ktorými opisujem príbeh a tajomstvá lásky z mužského sveta. Okrem písania sa venujem aj psychológii. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu